Starostwo Powiatowe w Radomiu
Wydział Komunikacji w Radomiu
uL. Domagalskiego 7, 26-600 Radom
pokój: 34, 35, 36, 38, 39
rejestracja pojazdów: 48 38 15 023
Zadzwoń: 48 38 15 023
Najważniejsze numery
Naczelnik Wydziału | 48 38 15 022 |
Rejestracja Pojazdów | 48 38 15 023 |
Prawa Jazdy | 48 38 15 091 |
Rejestracja samochodu Radom
W celu dokonania rejestracji samochodu - nowego, używanego czy sprowadzonego z zagranicy musisz się udać do wydziału komunikacji w miejscu swojego zameldowania.
Gdzie zarejestrować samochód w Radomiu? Rejestracji pojazdu w Radomiu można dokonać w Wydziale Komunikacji zlokalizowanym przy uL. Domagalskiego 7 w pokojach numer 34, 35, 36, 38, 39.
Chcesz się skontaktować ze Starostwem powiatowym w Radomiu? Kontakt ze starostwem powiatowym jest możliwy poprzez e-mail: [email protected] lub poprzez kontakt telefoniczny pod tym numerem telefonu: 48 38 15 023.
Zobacz gdzie załatwisz formalności związane z rejestracją samochodu w Radomiu:
Naczelnik WydziałuLeszek Góźdź tel.: (48) 36 55 801 wew. 170 e-mail: [email protected] pok. 039 |
Rejestracja PojazdówEwa Stanik tel.: (48) 36 55 801 wew. 171 e-mail: [email protected] pok. 034 |
Prawa JazdyWioletta Marek tel.: (48) 36 55 801 wew. 164 e-mail: [email protected] pok. 037 |
Godziny otwarcia Starostwa
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
8:00
15:30 |
8:00
14:30 |
8:00
14:30 |
8:00
14:30 |
8:00
14:30 |
Nieczynne | Nieczynne |
Usługi w Starostwie
Rejestracja |
Rejestracja nowego pojazdu zakupionego na terenie Polski. |
Rejestracja nowego pojazdu zakupionego w Unii Europejskiej. |
Rejestracja nowego pojazdu sprowadzonego spoza Unii Europejskiej. |
Rejestracja używanego pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej. |
Rejestracja pojazdu złożonego samodzielnie (typu SAM). |
Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski. |
Dowód rejestracyjny |
Odbiór dowodu rejestracyjnego (wymiana pozwolenia czasowego na dowód rejestracyjny). |
Odbiór zatrzymanego dowodu rejestracyjnego. |
Uzyskanie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego zniszczenia. |
Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego. |
Złożenie zawiadomienia o zmianie danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku zagubienia. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku kradzieży. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku zniszczenia. |
Wyrejestrowanie |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku kradzieży. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku przekazania do stacji demontażu pojazdów. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego sprzedaży za granicę. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego zniszczenia (kasacji) za granicą. |
Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego zniszczenia (kasacji) za granicą. |
Inne |
Uzyskanie wtórnika karty pojazdu. |
Nadanie w pojeździe cech identyfikacyjnych i wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej. |
Uzyskanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym: GAZ, VAT, HAK, TAXI, L. |
Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. |
Złożenie zawiadomienia o zbyciu pojazdu. |
Opłaty w Starostwie
180,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 178,50 zł oraz opłata ewidencyjna 2,00 zł) - w przypadku pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, |
121,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 120,00 zł oraz opłata ewidencyjna 1,50 zł) - w przypadku motocykli, przyczep i naczep oraz ciągników rolniczych |
111,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 120,00 zł oraz opłata ewidencyjna 1,50 zł) - w przypadku motocykli, przyczep i naczep oraz ciągników rolniczych |
80,00 zł | W przypadku pojazdów zarejestrowanych dotychczas w tutejszym urzędzie i posiadających tablice tzw. "białe", spełniające wymogi rozporządzenia właściciel pojazdu wnioskując o rejestrację z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego - uiszcza opłatę w wysokości 80,00 zł (opłata komunikacyjna) 1,00 zł oraz (opłata ewidencyjna) - dla wszystkich rodzajów pojazdów. |
17,00 zł | Opłatę skarbową za udzielone pełnomocnictwo, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta lub przelewem na rachunek bankowy. |