Starostwo Powiatowe w Lubinie
Wydział Komunikacji w Lubinie
ul. Jana Kilińskiego 12 b, 59-300 Lubin
pokój: 227, 228
rejestracja pojazdów: 76 746 71 61
Zadzwoń: 76 746 71 61
Najważniejsze numery
Dyrektor | 76 74 67 107 |
Inspektor | 76 74 67 197 |
Podinspektor | 76 74 67 121 |
Rejestracja samochodu Lubin
W celu dokonania rejestracji samochodu - nowego, używanego czy sprowadzonego z zagranicy musisz się udać do wydziału komunikacji w miejscu swojego zameldowania.
Gdzie zarejestrować samochód w Lubinie ? Rejestracji pojazdu w Lubinie można dokonać w Departament Infrastruktury i Transportu zlokalizowanego przy ul. Jana Kilińskiego 12 b w pokojuach numer 227, 228.
Chcesz się skontaktować ze Starostwem powiatowym w Lubinie? Kontakt ze starostwem powiatowym jest możliwy poprzez e-mail: [email protected] lub poprzez kontakt telefoniczny pod tym numerem telefonu: 76 746 71 18.
Zobacz gdzie załatwisz formalności związane z rejestracją samochodu w Lubinie:
Dyrektor WydziałuRosik Tomasz tel.: 76 74 67 107 e-mail:[email protected] |
InspektorMorawski Jerzy tel.: 76 74 67 197 e-mail: [email protected] |
PodinspektorSikora Magdalena tel.: 76 74 67 121 e-mail: [email protected] |
Godziny otwarcia Starostwa
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
8:00
16:00 |
8:00
16:00 |
8:00
16:00 |
8:00
16:00 |
8:00
16:00 |
Nieczynne | Nieczynne |
Zarezerwuj wizytę ONLINE
Nie musisz stać w kolejkach.
Usługi w Starostwie
Rejestracja |
Rejestracja nowego pojazdu zakupionego na terenie Polski. |
Rejestracja nowego pojazdu zakupionego w Unii Europejskiej. |
Rejestracja nowego pojazdu sprowadzonego spoza Unii Europejskiej. |
Rejestracja używanego pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej. |
Rejestracja pojazdu złożonego samodzielnie (typu SAM). |
Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terenie Polski. |
Dowód rejestracyjny |
Odbiór dowodu rejestracyjnego (wymiana pozwolenia czasowego na dowód rejestracyjny). |
Odbiór zatrzymanego dowodu rejestracyjnego. |
Uzyskanie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego zniszczenia. |
Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego. |
Złożenie zawiadomienia o zmianie danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku zagubienia. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku kradzieży. |
Uzyskanie wtórnika tablic rejestracyjnych w przypadku zniszczenia. |
Wyrejestrowanie |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku kradzieży. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku przekazania do stacji demontażu pojazdów. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego sprzedaży za granicę. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego zniszczenia (kasacji) za granicą. |
Wymiana dowodu rejestracyjnego ze względu na brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego. |
Wyrejestrowanie pojazdu w przypadku jego zniszczenia (kasacji) za granicą. |
Inne |
Uzyskanie wtórnika karty pojazdu. |
Nadanie w pojeździe cech identyfikacyjnych i wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej. |
Uzyskanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym: GAZ, VAT, HAK, TAXI, L. |
Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. |
Złożenie zawiadomienia o zbyciu pojazdu. |
Opłaty w Starostwie
180,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 178,50 zł oraz opłata ewidencyjna 2,00 zł) - w przypadku pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, |
121,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 120,00 zł oraz opłata ewidencyjna 1,50 zł) - w przypadku motocykli, przyczep i naczep oraz ciągników rolniczych |
111,50 zł | (w tym opłata komunikacyjna 120,00 zł oraz opłata ewidencyjna 1,50 zł) - w przypadku motocykli, przyczep i naczep oraz ciągników rolniczych |
80,00 zł | W przypadku pojazdów zarejestrowanych dotychczas w tutejszym urzędzie i posiadających tablice tzw. "białe", spełniające wymogi rozporządzenia właściciel pojazdu wnioskując o rejestrację z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego - uiszcza opłatę w wysokości 80,00 zł (opłata komunikacyjna) 1,00 zł oraz (opłata ewidencyjna) - dla wszystkich rodzajów pojazdów. |
17,00 zł | Opłatę skarbową za udzielone pełnomocnictwo, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta lub przelewem na rachunek bankowy. |